Nieuwe visual voor Magnitude

21.03.2014

Voor haar nieuwe campagne-visual koos Magnitude voor een nieuwe en verrassende dualiteit. 
Ontdek hier de metamorfose.

Met de nieuwe visual willen we voortbouwen op het sterke communicatie-concept dat we 7 jaar terug hebben gecreëerd. 
Terzelfdertijd streven we naar een verfijnde actualisering en verdieping van ons verhaal door middel van een nieuwe en subtiele dualiteit.

Nestwarmte en streelzacht comfort 

De nieuwe visual is terug een allegorisch beeld met een vrouw als centrale figuur, maar die zich weliswaar iets ingetogener en meer kwetsbaar opstelt. Opnieuw gaat Magnitude uit van een dualiteit. Voorheen was er de tegenstelling man – vrouw, nu staan mens en dier tegenover elkaar.
De wolf, als uitgesproken nachtdier, is daarbij een evidente keuze, omdat het beeld een nieuw spanningsveld oproept tussen agressie en gevaar, maar anderzijds ook refereert naar het tactiele, met name de warme en zachte vacht van de wolf. Levensbedreigend tegenover het geven van nieuw leven, zoals de legende van Romulus en Remus ons heeft bijgebracht.
Deze esthetische magie combineert Magnitude met een uitgebalanceerde ergonomie. 
Een hoogstpersoonlijk en streelzacht comfort, met een perfecte ondersteuning.

Natuurlijk handgemaakt

Het beeld brengt je ook iets dichter bij de natuur, waarbij niet alleen naar het gebruik van natuurlijke en hoogkwalitatieve materialen wordt verwezen , maar ook uiting wordt gegeven aan de gekende stielkennis en vakmanschap van Magnitude: 100% handmade.

Slapen in stijl

Met de nieuwe nationale printcampagne positioneert Magnitude zich eens te meer als het unieke bedconcept dat je toelaat jouw hoogstpersoonlijk luxebed te creëren. Een luxueuze design & styling worden vertaald naar diverse leefwerelden en stijlen. Van klassiek tot design, van barok tot minimaal, van sober tot heel gewaagd.

terug naar overzicht ›